Otevření blogu: 2.1.2014 Věk: 16
Pozn.: Většina obrázků je z favim (zde), tudíž v článcích zdroje neuvádím.
--> Ripped in 30 Jillian Michaels (začátek 8.5.2014)
Week 1: 1. 2. 3. 4. 5. 6.
Week 3: 1. 2. 3. 4. 5. 6.
Week 2: 1. 2. 3. 4. 5. 6.
Week 4: 1. 2. 3. 4. 5. 6.


Ripped in 30 - den 1.

8. května 2014 v 19:43 | Rose |  Jillian Michaels a já
Tak nezačala jsem ve středu, ale dnes.
Musím říct, že první týden bude opravdu hračka. Po 3. levelu z 30 day shred vám to tak připadá, protože opět začínáte od nejlehčího. Možná mě to i baví o trošku lépe, protože ve tříminutovém posilování děláte 3 cviky, které se opakují a ne dva,takže to jakoby i rychleji utíká. Musím říct, že opravdu jsem spokojená :).
Také dřepy jsem nevzdala a každý den budu dělat okolo 100 dřepů. Tak jako jsem dřepovací 30 denní výzvu začala s 30 day shred tak 100 dřepů jsem si taky nechala na dnešek, abych začala stejně s Ripped in 30. Cvičila jsem ty dřepy podle vide (zde. Podle mě je to dobré cvičení a těch 100dřepů uteče takřka jako voda :). To mi připomíná, že na pitný režim myslím, ale snažím se ještě trochu více myslet na jídlo. No :). Po Ripped in 30 dám zase fotky a uvidím.

Když se dívám na datum tak mám zhruba 42 dní do dovolené. Chci prostě vypadat dobře!

Tak to já cvičím 100% poctivě! :-D
 

po 30 day shred

4. května 2014 v 15:27 | Rose |  Moje fotky
Vím, že to není zrovna velká změna (a musím se přiznat, že jídelníček jsem příliš nezměnila - což je chyba), ale břicho je o poznání lepší. Strie také a zadek mám pevnější (ještě a by ne, když jsem ve 29. dni z dřepovací výzvy :-D) a cítím se lépe i psychicky. To, že jsem to dokončila mi dodalo novou sílu makat dál a nevzdát to :).
A ještě taková poznámka: Ta fotka z "prvního dne" není tak docela první den, ale ještě něco předtím. Každopádně to nic nemění na faktu, že jsem vypadala takřka stejně.


DOKONČENO!

4. května 2014 v 15:12 | Rose |  Jillian Michaels a já
Docvičila jsem konečně poslední den 30. day shred! Paráda! Cítím se skvěle a brzy se pustím do Ripped in 30. Možná už zítra, ale jestli ne, tak až ve středu nejřív. Ale už zpátky k 30 day shred :). Tohle píšu jen tak v rychlosti, ale doufám, že se mi podaří napsat delší článek o tomto cvičebním programu, ačkoli vím, že je psáno již spousta článků, ale myslím, že napsat vlastní nebude špatné.
Jsem moc ráda, že jsem to konečně zvládla celé. Měla jsem sice ČTYŘI!! dny volna - během celých 30 dní cvičení (byla jsem na odběr krve a ten den už se cvičit nedalo a také jsem dostala své dny, kdy jsem opravdu nemohla a pro ty dva dny.. no, nebudeme si lhát, pořádnou výmluvu vlastně nemám :-D). Ale neskončila (jak je zřejmé) a docvičila to!
 


POSLEDNÍ level!

22. dubna 2014 v 10:59 | Rose |  Jillian Michaels a já
Makačka! A to jednoznačně. Když jsem včera poprvé cvičila závěrečný level, myslela jsem si, že umřu, ale už dnes jsem viděla menší pokrok. Je to vážně nejtěžší. Je sice pravda, že 2. kolo mám velice ráda a oblíbila jsem si jej už při prvním tréninku, ale např. to posledn kolo?! Fuf. Jsem ráda, že jsem se konečně dostala do poslední obtížnosti 30 day shred. nesmírně mě to těší.
A co plánuji poté? Nejspíše ripped in 30 (což cvičitelky Jillian určitě dobře znají). Stáhla jsem si všechny 4 týdny a myslím, že to je určitě dobrá volba. Za 2 měsíce už budu u moře a já prostě musím. Chci. O prázdninách určitě plánuji více běhat, a uvidím, jak se rozhodnu se cvičením Jillian (nebo jiných). To je ale vlastně ještě daleko.

Dřepovací výzva mi dala dneska trošku zabrat (už 150 dřepů), ale nemohu si stěžovat, neboť to končí 250 dřepy. Což bude za 13 dní.Vnější stehna stále posiluji na písničku Drive by od Traina (zde workout). No a taky když mám čas tak cvičím můj oblíbený 8 minutový workout na břicho (zde). Cviky znám už nazpaměť tudíž jedu podle tempa a taky tak břicho daleko více cítím než bych to cvičila dle vlastního tempa a dělala si pauzy, když bych už nemohla.




Naše dovolená

19. dubna 2014 v 13:59 | Rose |  Deník snad? Možná
S přítelem jsme se tento týden domluvili přesně na tu dovolenou. Jedeme tedy koncem června (nikoli v srpnu). Vše už je zaplaceno a moc se oba těšíme. Bude to super. Tzn. že budu mít o týden dříve prázdniny.
Pak jsme se také bavili, že během července-srpna pojedem někam aspoň na víkend. Tak uvidíme, jak to dopadne. Léto bude fajn, ale ne nějak zvlášť. Přeci jen, přítel bude chodit do práce pořád stejně, takže spolu asi nebudeme nějak více, ale i tak.. Budu chodit jeden měsíc na brigádu a něco si vydělám, budu mít čas na běhání a celkově na sportování (to vidím už teď, co jsou ty prázdniny - cvičím více). Jo, prázdniny nejsou nikdy špatné :-).

A ještě taková poznámka.. Včera jsem si říkala, že tady napíšu článek, ale nějak se nestalo. Vyfotila jsem si i snídani a večeři, abych to tady mohla hodit a nějak z toho sešlo, tak jsem si řekla, že to tady hodím alespoň teď.

Snídaně - ovocný salát (kiwi, jablka, jahody, pomeranč, hroznové víno)

Večeře - klasická chuť italská

15.den

15. dubna 2014 v 16:04 | Rose |  Jillian Michaels a já


A jsen v polovině. Dnes se mi cvičilo opět o poznání lépe. Už ze mě tolik nelil pot. Je to fajn vědět, jak den co den sílíte. Už teď se trochu bojím 3. levelu, ale snad to zvládnu. Začnu jej ještě o jarních prázdninách, takže ve školní dny už na něj bude snad trošku zvyklá.
Co se týče squat challenge - dnes jsem udělala 10. den - 105 ranních dřepů. Jde to, pak si ale ke konci budu muset rozvrhnout těch 250 dřepů (jestli tam ovšem vůbec dojdu). To už asi ráno před školou zvládat nebudu.

Dnes už plánuju jenom učení a na večeři nejspíše pohankové vločky ze sojovým mlékem a nastrouhaným jablkem.
Krásný den přeji.

LEVEL 1 - HOTOV!

11. dubna 2014 v 18:08 | Rose |  Jillian Michaels a já
Právě jsem docvičila 1.den druhého levelu a jsem vážně vyčerpaná. Jde poznat, že je to těžší. Lije ze mě pot, ale o to mám větší radost, že pro sebe něco dělám. Co se týče squat challenge, jsem v 6. dni a paráda. S tím zatím nemám problém. No a naposledy inner thigs challenge od blogilates dělám 10. den a úplně jsem si na to zvykla. Někdy to dělám i 2x denně. Fíha. Dám si nějakou večeři, a nebudu to dneska hrotit. Je sice pátek, ale i tak bych šla ráda dříve spát.



wohou!

8. dubna 2014 v 19:00 | Rose |  Hubnutí/fitspo
Každičký den, kdy si docvičím workouty, jsem na sebe hrdá. Vážně. Jestli to půjde takhle, tak za 4 měsíce se opravdu nemusím bát jet k moři a nosit plavky. Cítím, že jsou i malinko volnější kalhoty a že břicho už nemám tak vypouklé. Teď
to nezastavím :)




před rokem a půl

6. dubna 2014 v 17:27 | Rose |  Moje fotky
Zdravím.
Původně jsem si myslela, že tady fotky dávat nebudu, ale rozhodla jsem se, že tady alespoň hodím něco z doby, kdy jsem měla jakž-takž váhu, a kdy se mi postava celkem líbila..
Rok 2012 na podzim.






Od té doby jsem přibrala cca 7-8 kilo. Takže vypadám docela jinak (měřím jen 161 cm a každé kilo navíc jde poznat více, než kdybych měřila např. 171 cm). Snad se k tomu (a lepšímu) taky dopracuju. A pevně v to doufám, neboť i za 6 dní tvrdého tréninku pozoruji malé změny. Snad budu zvládat i ten 30 day squat challenge. Tak uvidím. Pá.
P.S. Co se týče mých aktuálních foto.. nějaké fotky přidám, až budu mít nějaké výsledky a budu spokojenější.

tak trochu změna zaměření blogu

6. dubna 2014 v 10:36 | Rose |  Hubnutí/fitspo
Tenhle blog jsem si původně založila proto, abych tady psala všechno, co mě v životě potkalo a tak, nesmýšlela jsem o tomto blogu jako o hubnoucím blogu.
Musím ale konstatovat, že hubnutí (sportování, zdravý jídelníček,..) je pro mě nyní aktuální a zakládat si asi 150 blog se mi opravdu nechtělo. Budu tady psát všechno, ale upřednostňovat hubnutí.
A proč? V srpnu jedu s přítelem k moři, a vím, že je to asi jedno, přeci ví, jak vypadám, ale u moře je to přece jiné. Je to moje motivace. Mám na to:
1. duben, 2. květen, 3. červen, 4. červenec. Čtyři měsíce. Začala jsem 1.dubna a jen tak to nevzdám.
Jak už jsem naznačila, nechci vážit nějakých 40 kg a být anorektičkou. Tohle opravdu ne. Je to takový můj malý sen. Inspirací je mi fitspo. Být ta silná holka, co si místo nicnedělání jde zaběhat. Vždycky jsem taková chtěla být. Už jsem párkrát zhubla, ale nyní chci 4 měsíce doopravdy zvládnout. Nebudu tady psát, jak jsme dneska zhřešila, že jsem si vzala kousek čokolády apod.. Dělám to pro sebe a popravdě, kdo by vydržel 4 měsíce bez sladkého, tučného, nezdravého? Nejsem naivní..

Teď do začátku chci napsat, jak to mám se cvičením.
- 1. level z 30 days shred od Jillian Michaels zde
- inner thigs challenge od blogilates zde

1.3. - 30 days shred 1.den

2.3. - 30 days shred 2.den
- inner thigs challenge 1.den

3.3 - 30 days shred 3. den
- inner thigs challenge 2.den

4.4. - 30 days shred 4. den
- inner thigs challenge 3. den 2x

5.5 - 30 days shred 5.den
- inner thigs 4.den

6.3. - 30 days shred 6.den
- inner thigs 5.den 2x
- 30 day squat challenge 1.den

Další články


Kam dál