Otevření blogu: 2.1.2014 Věk: 16
Pozn.: Většina obrázků je z favim (zde), tudíž v článcích zdroje neuvádím.
--> Ripped in 30 Jillian Michaels (začátek 8.5.2014)
Week 1: 1. 2. 3. 4. 5. 6.
Week 3: 1. 2. 3. 4. 5. 6.
Week 2: 1. 2. 3. 4. 5. 6.
Week 4: 1. 2. 3. 4. 5. 6.


Jillian Michaels a já

Ripped in 30 - den 1.

8. května 2014 v 19:43 | Rose
Tak nezačala jsem ve středu, ale dnes.
Musím říct, že první týden bude opravdu hračka. Po 3. levelu z 30 day shred vám to tak připadá, protože opět začínáte od nejlehčího. Možná mě to i baví o trošku lépe, protože ve tříminutovém posilování děláte 3 cviky, které se opakují a ne dva,takže to jakoby i rychleji utíká. Musím říct, že opravdu jsem spokojená :).
Také dřepy jsem nevzdala a každý den budu dělat okolo 100 dřepů. Tak jako jsem dřepovací 30 denní výzvu začala s 30 day shred tak 100 dřepů jsem si taky nechala na dnešek, abych začala stejně s Ripped in 30. Cvičila jsem ty dřepy podle vide (zde. Podle mě je to dobré cvičení a těch 100dřepů uteče takřka jako voda :). To mi připomíná, že na pitný režim myslím, ale snažím se ještě trochu více myslet na jídlo. No :). Po Ripped in 30 dám zase fotky a uvidím.

Když se dívám na datum tak mám zhruba 42 dní do dovolené. Chci prostě vypadat dobře!

Tak to já cvičím 100% poctivě! :-D

DOKONČENO!

4. května 2014 v 15:12 | Rose
Docvičila jsem konečně poslední den 30. day shred! Paráda! Cítím se skvěle a brzy se pustím do Ripped in 30. Možná už zítra, ale jestli ne, tak až ve středu nejřív. Ale už zpátky k 30 day shred :). Tohle píšu jen tak v rychlosti, ale doufám, že se mi podaří napsat delší článek o tomto cvičebním programu, ačkoli vím, že je psáno již spousta článků, ale myslím, že napsat vlastní nebude špatné.
Jsem moc ráda, že jsem to konečně zvládla celé. Měla jsem sice ČTYŘI!! dny volna - během celých 30 dní cvičení (byla jsem na odběr krve a ten den už se cvičit nedalo a také jsem dostala své dny, kdy jsem opravdu nemohla a pro ty dva dny.. no, nebudeme si lhát, pořádnou výmluvu vlastně nemám :-D). Ale neskončila (jak je zřejmé) a docvičila to!

POSLEDNÍ level!

22. dubna 2014 v 10:59 | Rose
Makačka! A to jednoznačně. Když jsem včera poprvé cvičila závěrečný level, myslela jsem si, že umřu, ale už dnes jsem viděla menší pokrok. Je to vážně nejtěžší. Je sice pravda, že 2. kolo mám velice ráda a oblíbila jsem si jej už při prvním tréninku, ale např. to posledn kolo?! Fuf. Jsem ráda, že jsem se konečně dostala do poslední obtížnosti 30 day shred. nesmírně mě to těší.
A co plánuji poté? Nejspíše ripped in 30 (což cvičitelky Jillian určitě dobře znají). Stáhla jsem si všechny 4 týdny a myslím, že to je určitě dobrá volba. Za 2 měsíce už budu u moře a já prostě musím. Chci. O prázdninách určitě plánuji více běhat, a uvidím, jak se rozhodnu se cvičením Jillian (nebo jiných). To je ale vlastně ještě daleko.

Dřepovací výzva mi dala dneska trošku zabrat (už 150 dřepů), ale nemohu si stěžovat, neboť to končí 250 dřepy. Což bude za 13 dní.Vnější stehna stále posiluji na písničku Drive by od Traina (zde workout). No a taky když mám čas tak cvičím můj oblíbený 8 minutový workout na břicho (zde). Cviky znám už nazpaměť tudíž jedu podle tempa a taky tak břicho daleko více cítím než bych to cvičila dle vlastního tempa a dělala si pauzy, když bych už nemohla.



15.den

15. dubna 2014 v 16:04 | Rose


A jsen v polovině. Dnes se mi cvičilo opět o poznání lépe. Už ze mě tolik nelil pot. Je to fajn vědět, jak den co den sílíte. Už teď se trochu bojím 3. levelu, ale snad to zvládnu. Začnu jej ještě o jarních prázdninách, takže ve školní dny už na něj bude snad trošku zvyklá.
Co se týče squat challenge - dnes jsem udělala 10. den - 105 ranních dřepů. Jde to, pak si ale ke konci budu muset rozvrhnout těch 250 dřepů (jestli tam ovšem vůbec dojdu). To už asi ráno před školou zvládat nebudu.

Dnes už plánuju jenom učení a na večeři nejspíše pohankové vločky ze sojovým mlékem a nastrouhaným jablkem.
Krásný den přeji.

LEVEL 1 - HOTOV!

11. dubna 2014 v 18:08 | Rose
Právě jsem docvičila 1.den druhého levelu a jsem vážně vyčerpaná. Jde poznat, že je to těžší. Lije ze mě pot, ale o to mám větší radost, že pro sebe něco dělám. Co se týče squat challenge, jsem v 6. dni a paráda. S tím zatím nemám problém. No a naposledy inner thigs challenge od blogilates dělám 10. den a úplně jsem si na to zvykla. Někdy to dělám i 2x denně. Fíha. Dám si nějakou večeři, a nebudu to dneska hrotit. Je sice pátek, ale i tak bych šla ráda dříve spát.


 
 

Reklama
Reklama